خدمات ویژه

یک نانوایی لواشی نزدیک منزل ماست که وقتی از او نان می خری به شما کمک می کند تا نان ها را در درون کیسه قرار دهید. هر بار مرهون لطف او می شوم. دو سوپرمارکت هم نزدیک هم هستند. از یکی جنس را که می خری فقط پول را می دهی ولی بعد باید خودت آنها را جمع و جور کرده و در کیسه بگذارید اما دیگری این کار اضافه را هم می کند. این ها رفتارها و امور ناقابلی هستند که شاید اهمیت چندانی نداشته باشند اما وقتی که قرار بررقابت باشد، این خدمات اضافی بسیار تعیین کننده می شود. در بازار  کار رقابتی موجود ما که حوزه خدمات کار می کنیم باید بیاموزیم که چنین خدمات ویژه ای را ارائه کنیم. یک مثال ساده، یک مدیر از اینکه زیر دستش به طور خودانگیخته گزارش ادواری دهد رضایت زیادی کسب می کند. همین یک مسئله کوچک گاه می تواند شما را همیشه یک کاندید جدی برای بکارگیری در پروژه ها قرار دهد. در سطوح سازمانی هم چنین نکات ریزی بسیار تعیین کننده است مثل هدایای اسباب بازی که هواپیمایی ها به کودکان می دهند …

نظر شما در مورد این نوشته چیست؟

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی یکی از نمادها کلیک کنید:

نماد WordPress.com

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. خروج /  تغییر حساب )

عکس گوگل

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google خود هستید. خروج /  تغییر حساب )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. خروج /  تغییر حساب )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. خروج /  تغییر حساب )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: